Księgowość
1. Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych :
- Prowadzenie ewidencji przychodów,
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- Prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT,
- Ustalenie wysokości miesięcznych należnych zaliczek na podatek dochodowy.
- Sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych deklaracji podatku od towarów i usług.
- Dokonywanie rozliczeń przedsiębiorcy wynikających z ustawy o ubezpieczeniu społecznym w przypadku przedsiębiorcy nie zatrudniającego pracowników.
- Sporządzenie zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty) w roku podatkowym.
- Sporządzanie dokumentów wymaganych przy weryfikacji zdolności kredytowej dla potrzeb banku.
2. Książka przychodów i rozchodów:
- Prowadzenie zapisów KPiR,
- Prowadzenie ewidencji VAT,
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do US,
- Wykonanie zeznania rocznego
Zakres obsługi:
3. Prowadzenie ksiąg handlowych (pełna księgowość):
- Prowadzenie zapisów w księgach rachunkowych,
- Prowadzenie ewidencji VAT,
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do US,
- Wykonanie zeznania rocznego.
Zakres obsługi :