Księgowość

 

Księgowość

1. Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych :
  • Prowadzenie ewidencji przychodów,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • Prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT,
  • Ustalenie wysokości miesięcznych należnych zaliczek na podatek dochodowy.
  • Sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych deklaracji podatku od towarów i usług.
  • Dokonywanie rozliczeń przedsiębiorcy wynikających z ustawy o ubezpieczeniu społecznym w przypadku przedsiębiorcy nie zatrudniającego pracowników.
  • Sporządzenie zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty) w roku podatkowym.
  • Sporządzanie dokumentów wymaganych przy weryfikacji zdolności kredytowej dla potrzeb banku.
2. Książka przychodów i rozchodów:
    Zakres obsługi:
  • Prowadzenie zapisów KPiR,
  • Prowadzenie ewidencji VAT,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • Prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do US,
  • Wykonanie zeznania rocznego
3. Prowadzenie ksiąg handlowych (pełna księgowość):
    Zakres obsługi :
  • Prowadzenie zapisów w księgach rachunkowych,
  • Prowadzenie ewidencji VAT,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • Prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do US,
  • Wykonanie zeznania rocznego.

TRUCHAN BURO RACHUNKOWE